Nye forældre

Kære nye forældre i Kastaniehuset

Vi vil gerne byde jer velkomne i Kastaniehuset og er glade for, at I har valgt, at det er hos os, jeres barn skal gå. I Kastaniehuset lægger vi stor vægt på, at jeres barn får den bedste start i vuggestuen og børnehaven, og derfor vil vi gerne invitere jer til et opstartsmøde.

På mødet deltager den pædagog fra stuen, der skal tage imod jeres barn. Mødet er tænkt som en mulighed for, at vi kan møde hinanden, og I kan fortælle om jeres barn og jeres forventninger til opstarten, så vi i samarbejde kan tilpasse den bedst muligt til jeres barn.  Vi vil fortælle jer om dagens gang på stuen, vores primærgrupper, hvilket tema vi arbejder med for tiden og andre informationer.

Når vi modtager en bekræftelse på jeres indmeldelse fra pladsanvisningen, kontakter vi jer. I må også meget gerne ringe og aftale nærmere på 33 66 69 25 eller 29 28 35 95.

Nedenfor finder i dokmenter med en masse informationer, som vi vil bede jer om at læse, inden vi mødes.

Info om sygdomme

Info om TOPI